Általános szerződési feltételek

SRI CHINMOY KIADVÁNYOK ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

  1. A SZOLGÁLTATÓ ADATAICégnév: „MADAL BAL” Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság Székhely: 1173 Budapest, Régivám köz 2.
    Telefonszám: 06 1 297 1620
    E-mail cím: mbkk@madalbal.hu

    Levelezési cím: 1173 Budapest, Régivám köz 2.
    Honlap: www.srichinmoykonyvek.hu
    Cégjegyzékszám: 01-09-463180
    Nyilvántartó bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága Adószám: 10859489-2-42

    Panaszkezelés helye és elérhetőségei:
    Vásárlói ügyfélszolgálat (Vevőszolgálat):
    Központi cím: 1173 Budapest, Régivám köz 2.
    Telefonos ügyfélszolgálat nyitva tartás: munkanapokon 9.00-16.00 óra között Telefonszám: 06 1 297 1620
    Kapcsolattartó személy: Sóron Enikő
    E-mail: mbkk@madalbal.hu

    Tárhely szolgáltató neve: MediaCenter Hungary Kft.
    Tárhely szolgáltató címe: 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6

    Szerver parkja: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22. – GTS Hungary Távközlési Kft.

  2. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK, A SZERZŐDÉS TÁRGYA
  1. 2.1.  Jelen Általános Szerződési Feltételek célja a Szolgáltató kizárólagos kiadásában megjelenő Sri Chinmoy könyvek, zenei és egyéb kiadványok (a továbbiakban: Kiadvány) értékesítése során létrejövő szerződések és az értékesítés feltételeinek meghatározása.
  2. 2.2.  Szolgáltató jogosult a jelen általános szerződési feltételeket, valamint az általános szerződési feltételek részét képező, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (III. 26.) sz. Kormányrendelet 11. § (1) bekezdése szerinti tájékoztatót bármikor egyoldalúan, a Vevő hozzájárulása nélkül módosítani. Vevő a Szolgáltató módosításra való jogosultságát a megrendelés elküldésével kifejezetten elismeri. Vevő megrendelésével jelen ÁSZF-et magára nézve kötelezőnek elfogadja.
  3. 2.3.  Szolgáltató a Vevőt az ÁSZF módosításáról a honlapon történő közzététellel értesíti, legkésőbb a módosítás hatályba lépését megelőző nyolc (8) napon belül.
  4. 2.4.  A szerződés a megrendelés visszaigazolásával jön létre. A szerződés nyelve magyar, a szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül.
  5. 2.5.  A szerződés iktatásra, archiválásra kerül, így a tartalom utólag a megrendelés elküldésétől számított 5 éves időtartam alatt hozzáférhető. Az iktatási szám minden esetben a megrendelés azonosító száma.
  6. 2.6.  Szolgáltatónál a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódex nem áll rendelkezésre.
  7. 2.7.  Szolgáltató, mint könyvkiadó, Sri Chinmoy könyveinek kizárólagos kiadója és képviselője Magyarországon.

 

3. A SZERZŐDÉSKÖTÉS LÉPÉSEI, TECHNIKAI FELTÉTELEK

  1. 3.1.  A Kiadvány kizárólag telefax vagy e-mail útján rendelhető meg Szolgáltató a honlapján keresztül történő online megrendelést nem teszi lehetővé.
  2. 3.2.  Vevő a megrendelés elküldésével hozzájárul ahhoz, hogy adatait a Szolgáltató nyilvántartásba vegye és kezelje az 1992. évi LXIII. törvény előírásainak megfelelően, valamint ahhoz, hogy a Szolgáltató a jövőben termékeivel, akcióval kapcsolatos információt juttasson el. Az adatkezelés módjáról, terjedelméről, feltételeiről Szolgáltató a honlapon közzétett adatvédelmi szabályzatban tájékoztatja a Vevőt.
  3. 3.3.  Vevő tudomásul veszi, hogy az adatszolgáltatás önkéntes, hozzájárulását önként és határozatlan időre adja azzal, hogy azt írásban bármikor, indokolás nélkül visszavonhatja.
  4. 3.4.  Vevő kijelenti, hogy adatai a megrendelőben a valóságnak megfelelően kerültek megadásra. Szolgáltató a Vevő által megadott adatok valóságtartalmát nem vizsgálja, a valótlan, téves, hibás adatok közléséből eredő károkért való felelősségét Szolgáltató kizárja. Szolgáltató a Vevő által megadott adatoknak megfelelően felel a teljesítésért és a számla kiállításáért. Szolgáltató jogosult törölni a nyilvánvalóan hibás vagy hamis adatokat, továbbá kétség esetén a Vevő valódiságátellenőrizni.
  5. 3.5.  Szolgáltató a Vevő megrendelését a beérkezést követően haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül a V evő által megadott e-mail címre küldött e-mailben visszaigazolja. E határidő eredménytelen elteltét követően Vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól.

4. VÉTELÁR, FIZETÉSI FELTÉTELEK

  1. 4.1.  A Kiadvány ára a honlapon az adott Kiadvány mellett feltüntetett vételár, amely tartalmazza az általános forgalmi adót, nem tartalmazza azonban a szállítási költségeket.
  2. 4.2.  Fizetés utánvétes fizetéssel történhet.
  3. 4.3.  Vevő az áfás számla iránti igényét köteles a megrendelés elküldésével egyidejűleg, legkésőbb azonban a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolásától számított 1 napon belül írásban jelezni.

5. SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

  1. 5.1.  Telefonon, vagy faxon, továbbá a Vitaminspecialista már létező webshopján keresztül lehet rendelni könyveket az ott található linken keresztül.
  2. 5.2.  Az áru átvétele:a.) Kiszállítás útján a Vevő által megadott címre:
    • –  Az árut a megrendelést követő 2 munkanapon belül kiszállítjuk.
    • –  A kiszállítás postai úton történik, a SPRINTER futárszolgálattal. A rendelési összeg szerint a szállítási díjak:– bruttó 10.000 Ft felett a kiszállítás: 0 Ft (díjtalan)
      – bruttó 5.000Ft- 9999 Ft között a kiszállítás: 590 Ft (ÁFA-val) – bruttó 0 Ft – 4999 Ft között a kiszállítás: 990 Ft (ÁFA-val)

      b.) Személyes átvétel is lehetséges ügyfélszolgálatunkon a Budapest, VI. Teréz krt. 35. szám alatti üzletünkben. Ebben az esetben nincs szállítási költség.

 

5.3. Kiemelt biobolt partnereinknél is megvásárolhatóak a könyvek.

6. FELELŐSSÉG KIZÁRÁS

  1. 6.1.  Vevő a küldemény elvesztéséből, megsemmisüléséből vagy megrongálódásából származó kárigényét a postai szolgáltatóval szemben az erre vonatkozó jogszabályok szerint érvényesítheti.
  2. 6.2.  Szolgáltató nem felel a vis major-ból eredő, vagy egyéb, az irányításán kívül eső események okán bekövetkező károkért, ideértve, de nem kizárólagosan a
    •   honlap használatából vagy üzemzavarából,
    •   az adatok bárki által történő megváltoztatásából,
    •   az információ továbbítási késedelméből adódó,
    •   vírusok által okozott,
    •   szoftverhibából, internetes hálózat hibájából, egyéb technikai jellegű hibából eredő,
    •   vonal vagy rendszerhibából adódó károkért.

7. FOGYASZTÓK RÉSZÉRE A SZERZŐDÉSKÖTÉST MEGELŐZŐEN NYÚJTOTT TÁJÉKOZTATÁS

  1. 7.1.  Fogyasztó az a természetes személy, aki a szerződés megkötése során szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el.
  2. 7.2.  A jogszabályok alapján fogyasztónak minősülő Vevőnek szóló tájékoztatást jelen ÁSZF 1. számú melléklete tartalmazza.

8. ADATVÉDELEM

  1. 8.1.  Szolgáltató köteles a Vevő adatait bizalmasan, az adatvédelemről szóló 1992. évi LXIII. törvény rendelkezéseivel összhangban kezelni. A Szolgáltató által végzett adatkezelésről és az adatvédelemről szóló részletes tájékoztató a honlap főoldalán a lábléc „Adatkezelési szabályzat” menüpontja alatt érhető el.
  2. 8.2.  Vevő a megrendelés elküldésével kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy Szolgáltató a Vevő adatait – a szerződés teljesítéséhez szükséges módon és mértékben – harmadik személy részére átadja.
  3. 8.3.  Vevő a megrendeléssel hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató hirdetési célból közvetlen elektronikus levél útján értesítse a Vevőt termékeiről, szolgáltatásairól.
  4. 8.4.  Vevő tudomásul veszi, hogy az adatkezeléshez való hozzájárulása, valamint a 8.3. pont szerinti hozzájárulása önkéntes, azt bármikor módosíthatja, illetőleg visszavonhatja a Szolgáltató felé írásban közölt nyilatkozatával.

9. Egyéb rendelkezések

  1. 9.1.  Jelen ÁSZF magyar nyelven készült, értelmezésében a magyar jogszabályok irányadók
  2. 9.2.  A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint a vonatkozó jogszabályi rendelkezések irányadók.
  3. 9.3.  Jelen általános szerződési feltételek 2015. július 30. napján lépnek hatályba, és visszavonásig érvényesek.

 

SRI CHINMOY KIADVÁNYOK Általános Szerződési Feltételek

1. számú melléklete
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerinti tájékoztató fogyasztónak minősülő Vevők részére

1. A SZERZŐDÉS SZERINTI TERMÉK LÉNYEGES TULAJDONSÁGAI

1.1. A Kiadvány leírása a honlapon az adott Kiadvány linkjén érhető el.

2. A SZOLGÁLTATÓ NEVE, SZÉKHELYÉNEK POSTAI CÍME, TELEFONSZÁMA, TELEFAXSZÁMA, ELEKTRONIKUS LEVELEZÉSI CÍME

2.1. A Szolgató fentiek szerinti adatai megtalálhatóak az ÁSZF 1. pontjában.

3. A SZERZŐDÉS SZERINTI TERMÉKÉRT VAGY SZOLGÁLTATÁSÉRT JÁRÓ ELLENSZOLGÁLTATÁS ÖSSZEGE

  1. 3.1.  A Kiadvány ellenértéke a honlapon mindenkor feltüntetett vételár, amely nettó és bruttó összegben egyaránt feltüntetésre kerül.
  2. 3.2.  A kezelési, szállítási költségek a honlapon kerülnek megjelenítésre.

4. A KOMMUNIKÁCIÓT LEHETŐVÉ TÉVŐ ESZKÖZ HASZNÁLATÁNAK DÍJA

4.1. Vevő a Szolgáltatóval kapcsolatba léphet telefon, telefax, e-mail útján, a kommunikációs eszközök használatért a V evő egyéni előfizetési szerződés alapján díjat fizethet a telekommunikációs szolgáltatójának, a Szolgáltató maga azonban emelt díjas szolgáltatást nem alkalmaz.

5. A TELJESÍTÉS FELTÉTELEI

5.1. A teljesítés feltételeit az ÁSZF vonatkozó rendelkezései tartalmazzák.

6. ELÁLLÁS ÉS FELMONDÁS JOGA

6.1. A Vevő az elállási vagy felmondási jogát
a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
aa) a terméknek,
ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az

utoljára szolgáltatott terméknek,
ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy

darabnak,
ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első

szolgáltatásnak,
a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének

napjától;
b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától

számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

  1. 6.2.  Vevő az elállás és felmondás jogát a szerződés megkötésének napja és a Kiadvány átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
  2. 6.3.  Vevő az elállás/felmondás jogát erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat vagy a jelen ÁSZF 2. sz. mellékletét képező nyilatkozat-minta felhasználásával postai úton vagy elektronikus üzenet útján gyakorolhatja a Szolgáltató 1173 Budapest, Régivám köz 2. szám alatti levelezési címére vagy a szerviz@madalbal.hu e-mail címre történő megküldéssel.
  3. 6.4.  Vevő az elállás/felmondás jogát határidőn belül gyakorolja, ha a 6.1. pontban megjelölt határidő lejárta előtt nyilatkozatát elküldi.
  4. 6.5.  Vevő elállása esetén a Szolgáltató köteles haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríteni a Vevő által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket (szállítási költség) is.
  5. 6.6.  Szolgáltató a Vevőnek visszajáró összeget a Vevő által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza, V evő azonban a megrendelés elküldésével hozzájárul ahhoz, hogy Szolgáltató – szükség szerint – a visszatérítésre más fizetési módot alkalmazzon, amelyből adódóan Vevőt semmilyen többletdíj nem terheli.
  6. 6.7.  Szolgáltató nem köteles visszatéríteni a visszaküldéssel kapcsolatosan felmerülő azon többletköltségeket, amelyek abból erednek, hogy a Vevő kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választja.
  7. 6.8.  Szolgáltató a visszatérítendő összeget mindaddig visszatarthatja, amíg a Vevő a Kiadványt vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
  8. 6.9.  Vevő elállás esetén köteles a Kiadványt haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve a Szolgáltatónak átadni. Szolgáltató a Kiadvány visszafuvarozására nem köteles. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Vevő a Kiadványt a fentiek szerinti határidő lejárta előtt elküldi.
  9. 6.10.  A Kiadvány visszaküldésének és visszajuttatásának valamennyi költsége a Vevőt terheli.
  10. 6.11.  Vevő az elállási/felmondási jog gyakorlása során nem viseli a 45/2014. (III. 26.) sz. Kormányrendelet 27. §-ában foglalt költségeket.
  11. 6.12.  Vevő nem gyakorolhatja az elállás/felmondás jogát a következő szolgáltatások és termékek esetében:a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Vevő kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Vevő tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

    b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 6.2. pontban meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

    c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vevő utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vevő személyére szabtak;

d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a Szolgáltató által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

h) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Vevő a csomagolást felbontotta;

i) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

j) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
k) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Vevő kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Vevő e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállás/felmondás jogát;
l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Vevő kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Vevő e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerinti jogát.

7. KELLÉKSZAVATOSSÁG

  1. 7.1.  V evő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V . törvényben meghatározott kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben.
  2. 7.2.  Vevő a választása szerint kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a Vevőnek okozott érdeksérelmet.
  3. 7.3.  Vevő a 7.2. pontban foglalt jog gyakorlása helyett az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Vevő érdekeinek kíméletével nem tud eleget tenni, vagy ha a Vevőnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
  4. 7.4.  Vevőt a termék jelentéktelen hibája miatt nem illeti meg az elállás joga.
  5. 7.5.  Szolgáltató hibás teljesítés esetén a szállítási díjat Vevőnek nem köteles visszatéríteni, Vevő a szállítási díj vagy annak egy részének leszállítását nem igényelheti.
  6. 7.6.  Vevő a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át, az áttéréssel okozott költségeket köteles a Szolgáltatónak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a Szolgáltató adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.
  7. 7.7.  Vevő a hiba felfedezése után a hibát késedelem nélkül, legkésőbb azonban a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül köteles a Szolgáltatóval közölni.

7.8. Vevő kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el. Használt dolog esetén az elévülési idő a teljesítéstől számított másfél év.

8. TERMÉKSZAVATOSSÁG

  1. 8.1.  A termék hibája esetén a Vevő követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
  2. 8.2.  Gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.
  3. 8.3.  A gyártó akkor mentesül a kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy
    a) a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;
    b) a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy
    c) a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.
  4. 8.4.  Vevő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Vevő felelős. A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.
  5. 8.5.  Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.
  6. 8.6.  Szolgáltató a Termékért jótállást nem vállal, Szolgáltatót jogszabály alapján a megrendelt Termék vonatkozásában jótállási kötelezettség nem terheli.

9. ÜGYFÉLSZOLGÁLATI ÉS EGYÉB SZOLGÁLTATÁSOK, JÓTÁLLÁS

  1. 9.1.  Szolgáltató ügyfélszolgálatot hétköznapokon 9 órától 16 óráig a 06 1 297 1620 telefonszámon, valamint a szerviz@madalbal.hu e-mail címen működtet.
  2. 9.2.  A Szolgáltató által értékesített termékkörre a vonatkozó jogszabályok alapján jótállási kötelezettség nem vonatkozik.

10. MAGATARTÁSI KÓDEX

10.1. Szolgáltatónál a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódex nem áll rendelkezése.

11. A SZERZŐDÉS IDŐTARTAMA

11.1. A szerződés a szerződés tárgyának Vevő részére történő eljuttatásával, a vételár Vevő részéről történő megfizetésével megszűnik.

12. A FOGYASZTÓ KÖTELEZETTSÉGEINEK LEGRÖVIDEBB IDŐTARTAMA

12.1. A Vevőnek az ellenérték megfizetésén túl kötelezettségei nem keletkeznek.

 

13. LETÉT VAGY EGYÉB PÉNZÜGYI BIZTOSÍTÉK

13.1. Szolgáltató részére a Vevő letét vagy egyéb pénzügyi biztosíték nyújtására nem köteles.

14. PEREN KÍVÜLI PANASZKEZELÉSI MÓD, VITARENDEZÉSI MECHANIZMUS

14.1. A fogyasztóvédelmi közigazgatási hatósági ügyekben első fokon megyei illetékességgel a fővárosi és megyei kormányhivatalok fogyasztóvédelmi felügyelőségei, másodfokon országos illetékességgel a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság jár el. Az illetékes felügyelőségek listája a www.nhf.hu oldalon érhető elő. Az illetékességet megalapozza a fogyasztó lakóhelye, a vállalkozás székhelye, telephelye, valamint a jogsértés elkövetésének helye is. A kérelem bármely illetékes felügyelőségnél benyújtható.

15. BÉKÉLTETŐ TESTÜLETHEZ FORDULÁS

15.1. Vevő a Szolgáltatóval szemben felmerülő fogyasztói jogvita bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület a Budapesti Békéltető Testület (székhely: 1016 Budapest, Krisztina körút 99.).

 

SRI CHINMOY KIADVÁNYOK Általános Szerződési Feltételek

2. számú melléklete Elállási/Felmondási nyilatkozat

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:

„MADAL BAL” Kft.

1173 Budapest, Régivám köz 2. mbkk@madalbal.hu

Alulírott/ak ………………………………………………………………… kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvétele vagy alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása:

Kelt: