Általános szerződési feltételek
SRI CHINMOY KIADVÁNYOK ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
- A SZOLGÁLTATÓ ADATAICégnév: „MADAL BAL” Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság Székhely: 1173 Budapest, Régivám köz 2.
Telefonszám: 06 1 297 1620
E-mail cím: mbkk@madalbal.huLevelezési cím: 1173 Budapest, Régivám köz 2.
Honlap: www.srichinmoykonyvek.hu
Cégjegyzékszám: 01-09-463180
Nyilvántartó bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága Adószám: 10859489-2-42Panaszkezelés helye és elérhetőségei:
Vásárlói ügyfélszolgálat (Vevőszolgálat):
Központi cím: 1173 Budapest, Régivám köz 2.
Telefonos ügyfélszolgálat nyitva tartás: munkanapokon 9.00-16.00 óra között Telefonszám: 06 1 297 1620
Kapcsolattartó személy: Sóron Enikő
E-mail: mbkk@madalbal.huTárhely szolgáltató neve: MediaCenter Hungary Kft.
Tárhely szolgáltató címe: 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6Szerver parkja: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22. – GTS Hungary Távközlési Kft.
- ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK, A SZERZŐDÉS TÁRGYA
- 2.1. Jelen Általános Szerződési Feltételek célja a Szolgáltató kizárólagos kiadásában megjelenő Sri Chinmoy könyvek, zenei és egyéb kiadványok (a továbbiakban: Kiadvány) értékesítése során létrejövő szerződések és az értékesítés feltételeinek meghatározása.
- 2.2. Szolgáltató jogosult a jelen általános szerződési feltételeket, valamint az általános szerződési feltételek részét képező, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (III. 26.) sz. Kormányrendelet 11. § (1) bekezdése szerinti tájékoztatót bármikor egyoldalúan, a Vevő hozzájárulása nélkül módosítani. Vevő a Szolgáltató módosításra való jogosultságát a megrendelés elküldésével kifejezetten elismeri. Vevő megrendelésével jelen ÁSZF-et magára nézve kötelezőnek elfogadja.
- 2.3. Szolgáltató a Vevőt az ÁSZF módosításáról a honlapon történő közzététellel értesíti, legkésőbb a módosítás hatályba lépését megelőző nyolc (8) napon belül.
- 2.4. A szerződés a megrendelés visszaigazolásával jön létre. A szerződés nyelve magyar, a szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül.
- 2.5. A szerződés iktatásra, archiválásra kerül, így a tartalom utólag a megrendelés elküldésétől számított 5 éves időtartam alatt hozzáférhető. Az iktatási szám minden esetben a megrendelés azonosító száma.
- 2.6. Szolgáltatónál a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódex nem áll rendelkezésre.
- 2.7. Szolgáltató, mint könyvkiadó, Sri Chinmoy könyveinek kizárólagos kiadója és képviselője Magyarországon.
3. A SZERZŐDÉSKÖTÉS LÉPÉSEI, TECHNIKAI FELTÉTELEK
- 3.1. A Kiadvány kizárólag telefax vagy e-mail útján rendelhető meg Szolgáltató a honlapján keresztül történő online megrendelést nem teszi lehetővé.
- 3.2. Vevő a megrendelés elküldésével hozzájárul ahhoz, hogy adatait a Szolgáltató nyilvántartásba vegye és kezelje az 1992. évi LXIII. törvény előírásainak megfelelően, valamint ahhoz, hogy a Szolgáltató a jövőben termékeivel, akcióval kapcsolatos információt juttasson el. Az adatkezelés módjáról, terjedelméről, feltételeiről Szolgáltató a honlapon közzétett adatvédelmi szabályzatban tájékoztatja a Vevőt.
- 3.3. Vevő tudomásul veszi, hogy az adatszolgáltatás önkéntes, hozzájárulását önként és határozatlan időre adja azzal, hogy azt írásban bármikor, indokolás nélkül visszavonhatja.
- 3.4. Vevő kijelenti, hogy adatai a megrendelőben a valóságnak megfelelően kerültek megadásra. Szolgáltató a Vevő által megadott adatok valóságtartalmát nem vizsgálja, a valótlan, téves, hibás adatok közléséből eredő károkért való felelősségét Szolgáltató kizárja. Szolgáltató a Vevő által megadott adatoknak megfelelően felel a teljesítésért és a számla kiállításáért. Szolgáltató jogosult törölni a nyilvánvalóan hibás vagy hamis adatokat, továbbá kétség esetén a Vevő valódiságátellenőrizni.
- 3.5. Szolgáltató a Vevő megrendelését a beérkezést követően haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül a V evő által megadott e-mail címre küldött e-mailben visszaigazolja. E határidő eredménytelen elteltét követően Vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól.
4. VÉTELÁR, FIZETÉSI FELTÉTELEK
- 4.1. A Kiadvány ára a honlapon az adott Kiadvány mellett feltüntetett vételár, amely tartalmazza az általános forgalmi adót, nem tartalmazza azonban a szállítási költségeket.
- 4.2. Fizetés utánvétes fizetéssel történhet.
- 4.3. Vevő az áfás számla iránti igényét köteles a megrendelés elküldésével egyidejűleg, legkésőbb azonban a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolásától számított 1 napon belül írásban jelezni.
5. SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
- 5.1. Telefonon, vagy faxon, továbbá a Vitaminspecialista már létező webshopján keresztül lehet rendelni könyveket az ott található linken keresztül.
- 5.2. Az áru átvétele:a.) Kiszállítás útján a Vevő által megadott címre:
- – Az árut a megrendelést követő 2 munkanapon belül kiszállítjuk.
- – A kiszállítás postai úton történik, a SPRINTER futárszolgálattal. A rendelési összeg szerint a szállítási díjak:– bruttó 10.000 Ft felett a kiszállítás: 0 Ft (díjtalan)
– bruttó 5.000Ft- 9999 Ft között a kiszállítás: 590 Ft (ÁFA-val) – bruttó 0 Ft – 4999 Ft között a kiszállítás: 990 Ft (ÁFA-val)b.) Személyes átvétel is lehetséges ügyfélszolgálatunkon a Budapest, VI. Teréz krt. 35. szám alatti üzletünkben. Ebben az esetben nincs szállítási költség.
5.3. Kiemelt biobolt partnereinknél is megvásárolhatóak a könyvek.
6. FELELŐSSÉG KIZÁRÁS
- 6.1. Vevő a küldemény elvesztéséből, megsemmisüléséből vagy megrongálódásából származó kárigényét a postai szolgáltatóval szemben az erre vonatkozó jogszabályok szerint érvényesítheti.
- 6.2. Szolgáltató nem felel a vis major-ból eredő, vagy egyéb, az irányításán kívül eső események okán bekövetkező károkért, ideértve, de nem kizárólagosan a
- honlap használatából vagy üzemzavarából,
- az adatok bárki által történő megváltoztatásából,
- az információ továbbítási késedelméből adódó,
- vírusok által okozott,
- szoftverhibából, internetes hálózat hibájából, egyéb technikai jellegű hibából eredő,
- vonal vagy rendszerhibából adódó károkért.
7. FOGYASZTÓK RÉSZÉRE A SZERZŐDÉSKÖTÉST MEGELŐZŐEN NYÚJTOTT TÁJÉKOZTATÁS
- 7.1. Fogyasztó az a természetes személy, aki a szerződés megkötése során szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el.
- 7.2. A jogszabályok alapján fogyasztónak minősülő Vevőnek szóló tájékoztatást jelen ÁSZF 1. számú melléklete tartalmazza.
8. ADATVÉDELEM
- 8.1. Szolgáltató köteles a Vevő adatait bizalmasan, az adatvédelemről szóló 1992. évi LXIII. törvény rendelkezéseivel összhangban kezelni. A Szolgáltató által végzett adatkezelésről és az adatvédelemről szóló részletes tájékoztató a honlap főoldalán a lábléc „Adatkezelési szabályzat” menüpontja alatt érhető el.
- 8.2. Vevő a megrendelés elküldésével kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy Szolgáltató a Vevő adatait – a szerződés teljesítéséhez szükséges módon és mértékben – harmadik személy részére átadja.
- 8.3. Vevő a megrendeléssel hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató hirdetési célból közvetlen elektronikus levél útján értesítse a Vevőt termékeiről, szolgáltatásairól.
- 8.4. Vevő tudomásul veszi, hogy az adatkezeléshez való hozzájárulása, valamint a 8.3. pont szerinti hozzájárulása önkéntes, azt bármikor módosíthatja, illetőleg visszavonhatja a Szolgáltató felé írásban közölt nyilatkozatával.
9. Egyéb rendelkezések
- 9.1. Jelen ÁSZF magyar nyelven készült, értelmezésében a magyar jogszabályok irányadók
- 9.2. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint a vonatkozó jogszabályi rendelkezések irányadók.
- 9.3. Jelen általános szerződési feltételek 2015. július 30. napján lépnek hatályba, és visszavonásig érvényesek.
SRI CHINMOY KIADVÁNYOK Általános Szerződési Feltételek
1. számú melléklete
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerinti tájékoztató fogyasztónak minősülő Vevők részére
1. A SZERZŐDÉS SZERINTI TERMÉK LÉNYEGES TULAJDONSÁGAI
1.1. A Kiadvány leírása a honlapon az adott Kiadvány linkjén érhető el.
2. A SZOLGÁLTATÓ NEVE, SZÉKHELYÉNEK POSTAI CÍME, TELEFONSZÁMA, TELEFAXSZÁMA, ELEKTRONIKUS LEVELEZÉSI CÍME
2.1. A Szolgató fentiek szerinti adatai megtalálhatóak az ÁSZF 1. pontjában.
3. A SZERZŐDÉS SZERINTI TERMÉKÉRT VAGY SZOLGÁLTATÁSÉRT JÁRÓ ELLENSZOLGÁLTATÁS ÖSSZEGE
- 3.1. A Kiadvány ellenértéke a honlapon mindenkor feltüntetett vételár, amely nettó és bruttó összegben egyaránt feltüntetésre kerül.
- 3.2. A kezelési, szállítási költségek a honlapon kerülnek megjelenítésre.
4. A KOMMUNIKÁCIÓT LEHETŐVÉ TÉVŐ ESZKÖZ HASZNÁLATÁNAK DÍJA
4.1. Vevő a Szolgáltatóval kapcsolatba léphet telefon, telefax, e-mail útján, a kommunikációs eszközök használatért a V evő egyéni előfizetési szerződés alapján díjat fizethet a telekommunikációs szolgáltatójának, a Szolgáltató maga azonban emelt díjas szolgáltatást nem alkalmaz.
5. A TELJESÍTÉS FELTÉTELEI
5.1. A teljesítés feltételeit az ÁSZF vonatkozó rendelkezései tartalmazzák.
6. ELÁLLÁS ÉS FELMONDÁS JOGA
6.1. A Vevő az elállási vagy felmondási jogát
a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
aa) a terméknek,
ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az
utoljára szolgáltatott terméknek,
ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy
darabnak,
ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első
szolgáltatásnak,
a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének
napjától;
b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától
számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.
- 6.2. Vevő az elállás és felmondás jogát a szerződés megkötésének napja és a Kiadvány átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
- 6.3. Vevő az elállás/felmondás jogát erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat vagy a jelen ÁSZF 2. sz. mellékletét képező nyilatkozat-minta felhasználásával postai úton vagy elektronikus üzenet útján gyakorolhatja a Szolgáltató 1173 Budapest, Régivám köz 2. szám alatti levelezési címére vagy a szerviz@madalbal.hu e-mail címre történő megküldéssel.
- 6.4. Vevő az elállás/felmondás jogát határidőn belül gyakorolja, ha a 6.1. pontban megjelölt határidő lejárta előtt nyilatkozatát elküldi.
- 6.5. Vevő elállása esetén a Szolgáltató köteles haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríteni a Vevő által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket (szállítási költség) is.
- 6.6. Szolgáltató a Vevőnek visszajáró összeget a Vevő által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza, V evő azonban a megrendelés elküldésével hozzájárul ahhoz, hogy Szolgáltató – szükség szerint – a visszatérítésre más fizetési módot alkalmazzon, amelyből adódóan Vevőt semmilyen többletdíj nem terheli.
- 6.7. Szolgáltató nem köteles visszatéríteni a visszaküldéssel kapcsolatosan felmerülő azon többletköltségeket, amelyek abból erednek, hogy a Vevő kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választja.
- 6.8. Szolgáltató a visszatérítendő összeget mindaddig visszatarthatja, amíg a Vevő a Kiadványt vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
- 6.9. Vevő elállás esetén köteles a Kiadványt haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve a Szolgáltatónak átadni. Szolgáltató a Kiadvány visszafuvarozására nem köteles. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Vevő a Kiadványt a fentiek szerinti határidő lejárta előtt elküldi.
- 6.10. A Kiadvány visszaküldésének és visszajuttatásának valamennyi költsége a Vevőt terheli.
- 6.11. Vevő az elállási/felmondási jog gyakorlása során nem viseli a 45/2014. (III. 26.) sz. Kormányrendelet 27. §-ában foglalt költségeket.
- 6.12. Vevő nem gyakorolhatja az elállás/felmondás jogát a következő szolgáltatások és termékek esetében:a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Vevő kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Vevő tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 6.2. pontban meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vevő utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vevő személyére szabtak;
d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a Szolgáltató által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
h) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Vevő a csomagolást felbontotta;
i) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
j) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
k) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Vevő kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Vevő e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállás/felmondás jogát;
l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Vevő kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Vevő e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerinti jogát.
7. KELLÉKSZAVATOSSÁG
- 7.1. V evő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V . törvényben meghatározott kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben.
- 7.2. Vevő a választása szerint kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a Vevőnek okozott érdeksérelmet.
- 7.3. Vevő a 7.2. pontban foglalt jog gyakorlása helyett az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Vevő érdekeinek kíméletével nem tud eleget tenni, vagy ha a Vevőnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
- 7.4. Vevőt a termék jelentéktelen hibája miatt nem illeti meg az elállás joga.
- 7.5. Szolgáltató hibás teljesítés esetén a szállítási díjat Vevőnek nem köteles visszatéríteni, Vevő a szállítási díj vagy annak egy részének leszállítását nem igényelheti.
- 7.6. Vevő a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át, az áttéréssel okozott költségeket köteles a Szolgáltatónak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a Szolgáltató adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.
- 7.7. Vevő a hiba felfedezése után a hibát késedelem nélkül, legkésőbb azonban a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül köteles a Szolgáltatóval közölni.
7.8. Vevő kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el. Használt dolog esetén az elévülési idő a teljesítéstől számított másfél év.
8. TERMÉKSZAVATOSSÁG
- 8.1. A termék hibája esetén a Vevő követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
- 8.2. Gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.
- 8.3. A gyártó akkor mentesül a kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy
a) a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;
b) a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy
c) a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta. - 8.4. Vevő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Vevő felelős. A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.
- 8.5. Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.
- 8.6. Szolgáltató a Termékért jótállást nem vállal, Szolgáltatót jogszabály alapján a megrendelt Termék vonatkozásában jótállási kötelezettség nem terheli.
9. ÜGYFÉLSZOLGÁLATI ÉS EGYÉB SZOLGÁLTATÁSOK, JÓTÁLLÁS
- 9.1. Szolgáltató ügyfélszolgálatot hétköznapokon 9 órától 16 óráig a 06 1 297 1620 telefonszámon, valamint a szerviz@madalbal.hu e-mail címen működtet.
- 9.2. A Szolgáltató által értékesített termékkörre a vonatkozó jogszabályok alapján jótállási kötelezettség nem vonatkozik.
10. MAGATARTÁSI KÓDEX
10.1. Szolgáltatónál a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódex nem áll rendelkezése.
11. A SZERZŐDÉS IDŐTARTAMA
11.1. A szerződés a szerződés tárgyának Vevő részére történő eljuttatásával, a vételár Vevő részéről történő megfizetésével megszűnik.
12. A FOGYASZTÓ KÖTELEZETTSÉGEINEK LEGRÖVIDEBB IDŐTARTAMA
12.1. A Vevőnek az ellenérték megfizetésén túl kötelezettségei nem keletkeznek.
13. LETÉT VAGY EGYÉB PÉNZÜGYI BIZTOSÍTÉK
13.1. Szolgáltató részére a Vevő letét vagy egyéb pénzügyi biztosíték nyújtására nem köteles.
14. PEREN KÍVÜLI PANASZKEZELÉSI MÓD, VITARENDEZÉSI MECHANIZMUS
14.1. A fogyasztóvédelmi közigazgatási hatósági ügyekben első fokon megyei illetékességgel a fővárosi és megyei kormányhivatalok fogyasztóvédelmi felügyelőségei, másodfokon országos illetékességgel a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság jár el. Az illetékes felügyelőségek listája a www.nhf.hu oldalon érhető elő. Az illetékességet megalapozza a fogyasztó lakóhelye, a vállalkozás székhelye, telephelye, valamint a jogsértés elkövetésének helye is. A kérelem bármely illetékes felügyelőségnél benyújtható.
15. BÉKÉLTETŐ TESTÜLETHEZ FORDULÁS
15.1. Vevő a Szolgáltatóval szemben felmerülő fogyasztói jogvita bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület a Budapesti Békéltető Testület (székhely: 1016 Budapest, Krisztina körút 99.).
SRI CHINMOY KIADVÁNYOK Általános Szerződési Feltételek
2. számú melléklete Elállási/Felmondási nyilatkozat
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett:
„MADAL BAL” Kft.
1173 Budapest, Régivám köz 2. mbkk@madalbal.hu
Alulírott/ak ………………………………………………………………… kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvétele vagy alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása:
Kelt: